Omschrijving
In het bedrijfsverzamelgebouw aan de Klingelbeekseweg 67 te Arnhem verhuren wij grote en kleinschalige kantoorruimten met bedrijfsruimte.
Op dit moment bieden wij voor verhuur een frisse instapklare kantoorruimte gelegen op de 1e verdieping aan bestaande uit diverse kantoorkamers, vergaderruimte en algemene ruimte met een totale oppervlakte van circa 560 m². De vele raampartijen, de voorzieningen en de functionele inrichting maken het een zeer prettige kantoorruimte. Daarnaast heeft de ruimte een eigen luxe keuken/pantry voorzien van koel-/vriescombinatie, vaatwasser en oven/magnetron.
Op de begane grond is tevens een bedrijfsruimte gesitueerd voor eventueel opslag welke bij het gehuurde behoort.
Interesse? Bel ons voor het inplannen van een afspraak.
- Lage huurtarieven;
- Kantoorruimte naar wens (inclusief aanwezig meubilair);
- Zakelijke en representatieve entree;
- Gratis parkeren.
LIGGING EN BEREIKBAARHEID
Het bedrijfsverzamelgebouw is per auto goed bereikbaar en slechts enkele autominuten van de N325, N224, N225 en de A12/A50. Ook per OV is de locatie goed bereikbaar, op loopafstand (circa 850 meter) is de dichtstbijzijnde bushalte gelegen.
OPPERVLAKTE
De totale bruto vloeroppervlakte bedraagt circa 660 m².
Begane grond bedrijfsruimte: circa 100 m²
1e verdieping kantoorruimte: circa 560 m²
OPLEVERINGSNIVEAU
De ruimte zal in de huidige staat en éénmalig om niet worden opgeleverd en is onder andere voorzien van: verlichting, eigen luxe keuken/pantry, toiletten (gedeeld), (systeem)wand, aanwezige meubilair, vloerafwerking, verwarming. Het onderhoud, herstel en vervanging komen voor rekening van de huurder.
PARKEREN
Parkeerplaatsen worden na rato verdeeld, maar er is genoeg parkeergelegenheid op eigen terrein aanwezig.
HUURPRIJS
Kantoorruimte op de 1e verdieping: € 2.495,- per maand, te vermeerderen met BTW.
Bedrijfsruimte op de begane grond: € 650,- per maand, te vermeerderen met BTW.
SERVICEKOSTEN (KANTOORRUIMTE)
De servicekosten bedragen € 3.250,- te vermeerderen met BTW, op basis van verrekenbaar voorschot, betreffende;
Schoonmaak algemene ruimten;
Onderhoud en periodieke controle C.V. installatie;
Klein dagelijks onderhoud algemene ruimte;
Onderhoud tuin / terrein / parkeerplaatsen;
Naamsaanduiding zuilen en bewegwijzering (eenmalig voor rekening van verhuurder);
Onderhoud buitenverlichting;
Ongediertebestrijding;
Schoonhouden en onderhoud van daken en goten;
Glasbewassing buitenzijde;
Schoonmaak gevel (niet beglazing);
Levering gas, water en elektra algemene ruimte;
Levering gas, water en elektra van het gehuurde;
Onderhoud en periodieke controle brandblusmiddelen;
Onderhoud en periodieke controle alarminstallatie;
Vuilafvoer bedrijfs-/ papierafval;
Herstel inbraakschade / inbraakschade van de algemene ruimte alsmede individuele ruimte;
Glasverzekering;
Administratiekosten ad. 5% over de vergoeding van leveringen en diensten.
SERVICEKOSTEN (BEDRIJFSRUIMTE)
De servicekosten bedragen € 225,- te vermeerderen met BTW, op basis van verrekenbaar voorschot, betreffende;
Onderhoud en periodieke controle overheaddeur;
Onderhoud tuin / terrein / parkeerplaatsen;
Onderhoud buitenverlichting;
Ongediertebestrijding;
Schoonhouden en onderhoud van daken en goten;
Glasbewassing buitenzijde;
Schoonmaak gevel (niet beglazing);
Levering gas, water en elektra van het gehuurde;
Vuilafvoer bedrijfs-/ papierafval;
Herstel inbraakschade / inbraakschade van de algemene ruimte alsmede individuele ruimte;
Glasverzekering;
Administratiekosten ad. 5% over de vergoeding van leveringen en diensten.
BETALING
Per maand, vooruit te betalen.
HUURPERIODE
Verhuurder opteert voor flexibele huurperioden. Bij aanvang 1 jaar en vervolgens kan de huurovereenkomst verlengd worden met 1 jaar.
Een andere huur-en/of verlengingsperiode(n) is bespreekbaar.
AANVAARDING
In overleg.
OMZETBELASTING
Er is sprake van een BTW-belaste verhuur.
HUURPRIJSAANPASSING
De huurprijs zal jaarlijks, per 1 januari, worden aangepast overeenkomstig de maandprijsindexering volgens de CBS-cijfers ‘’alle huishoudens’’.
GARANTIESTELLING
Bankgarantie of waarborgsom ter grootte van drie maanden betalingsverplichtingen wel bestaan uit: huur, servicekosten en de verschuldigde btw.
MEER INFORMATIE
Voor nadere informatie en/of bezichtigingen kunt u een afspraak maken met:
sbnl – goed vastgoed
Basicweg 7, 3821 BR Amersfoort
Telefoon: 033 456 23 63
Op dit moment bieden wij voor verhuur een frisse instapklare kantoorruimte gelegen op de 1e verdieping aan bestaande uit diverse kantoorkamers, vergaderruimte en algemene ruimte met een totale oppervlakte van circa 560 m². De vele raampartijen, de voorzieningen en de functionele inrichting maken het een zeer prettige kantoorruimte. Daarnaast heeft de ruimte een eigen luxe keuken/pantry voorzien van koel-/vriescombinatie, vaatwasser en oven/magnetron.
Op de begane grond is tevens een bedrijfsruimte gesitueerd voor eventueel opslag welke bij het gehuurde behoort.
Interesse? Bel ons voor het inplannen van een afspraak.
- Lage huurtarieven;
- Kantoorruimte naar wens (inclusief aanwezig meubilair);
- Zakelijke en representatieve entree;
- Gratis parkeren.
LIGGING EN BEREIKBAARHEID
Het bedrijfsverzamelgebouw is per auto goed bereikbaar en slechts enkele autominuten van de N325, N224, N225 en de A12/A50. Ook per OV is de locatie goed bereikbaar, op loopafstand (circa 850 meter) is de dichtstbijzijnde bushalte gelegen.
OPPERVLAKTE
De totale bruto vloeroppervlakte bedraagt circa 660 m².
Begane grond bedrijfsruimte: circa 100 m²
1e verdieping kantoorruimte: circa 560 m²
OPLEVERINGSNIVEAU
De ruimte zal in de huidige staat en éénmalig om niet worden opgeleverd en is onder andere voorzien van: verlichting, eigen luxe keuken/pantry, toiletten (gedeeld), (systeem)wand, aanwezige meubilair, vloerafwerking, verwarming. Het onderhoud, herstel en vervanging komen voor rekening van de huurder.
PARKEREN
Parkeerplaatsen worden na rato verdeeld, maar er is genoeg parkeergelegenheid op eigen terrein aanwezig.
HUURPRIJS
Kantoorruimte op de 1e verdieping: € 2.495,- per maand, te vermeerderen met BTW.
Bedrijfsruimte op de begane grond: € 650,- per maand, te vermeerderen met BTW.
SERVICEKOSTEN (KANTOORRUIMTE)
De servicekosten bedragen € 3.250,- te vermeerderen met BTW, op basis van verrekenbaar voorschot, betreffende;
Schoonmaak algemene ruimten;
Onderhoud en periodieke controle C.V. installatie;
Klein dagelijks onderhoud algemene ruimte;
Onderhoud tuin / terrein / parkeerplaatsen;
Naamsaanduiding zuilen en bewegwijzering (eenmalig voor rekening van verhuurder);
Onderhoud buitenverlichting;
Ongediertebestrijding;
Schoonhouden en onderhoud van daken en goten;
Glasbewassing buitenzijde;
Schoonmaak gevel (niet beglazing);
Levering gas, water en elektra algemene ruimte;
Levering gas, water en elektra van het gehuurde;
Onderhoud en periodieke controle brandblusmiddelen;
Onderhoud en periodieke controle alarminstallatie;
Vuilafvoer bedrijfs-/ papierafval;
Herstel inbraakschade / inbraakschade van de algemene ruimte alsmede individuele ruimte;
Glasverzekering;
Administratiekosten ad. 5% over de vergoeding van leveringen en diensten.
SERVICEKOSTEN (BEDRIJFSRUIMTE)
De servicekosten bedragen € 225,- te vermeerderen met BTW, op basis van verrekenbaar voorschot, betreffende;
Onderhoud en periodieke controle overheaddeur;
Onderhoud tuin / terrein / parkeerplaatsen;
Onderhoud buitenverlichting;
Ongediertebestrijding;
Schoonhouden en onderhoud van daken en goten;
Glasbewassing buitenzijde;
Schoonmaak gevel (niet beglazing);
Levering gas, water en elektra van het gehuurde;
Vuilafvoer bedrijfs-/ papierafval;
Herstel inbraakschade / inbraakschade van de algemene ruimte alsmede individuele ruimte;
Glasverzekering;
Administratiekosten ad. 5% over de vergoeding van leveringen en diensten.
BETALING
Per maand, vooruit te betalen.
HUURPERIODE
Verhuurder opteert voor flexibele huurperioden. Bij aanvang 1 jaar en vervolgens kan de huurovereenkomst verlengd worden met 1 jaar.
Een andere huur-en/of verlengingsperiode(n) is bespreekbaar.
AANVAARDING
In overleg.
OMZETBELASTING
Er is sprake van een BTW-belaste verhuur.
HUURPRIJSAANPASSING
De huurprijs zal jaarlijks, per 1 januari, worden aangepast overeenkomstig de maandprijsindexering volgens de CBS-cijfers ‘’alle huishoudens’’.
GARANTIESTELLING
Bankgarantie of waarborgsom ter grootte van drie maanden betalingsverplichtingen wel bestaan uit: huur, servicekosten en de verschuldigde btw.
MEER INFORMATIE
Voor nadere informatie en/of bezichtigingen kunt u een afspraak maken met:
sbnl – goed vastgoed
Basicweg 7, 3821 BR Amersfoort
Telefoon: 033 456 23 63
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.