Stadhuisplein 10 5611 EM Eindhoven

Huurprijs op aanvraag

Omschrijving

SUCCEED OFFICES

SUCCEED is en professionele werkomgeving waar ondernemers en bedrijven verbinden en groeien.
Van een enkel bureau tot een complete kantoorvloer en van een koffiebar tot een vergaderruimte: SUCCEED heeft het allemaal.

Een inspirerende kantoorlocatie in het bruisende centrum van Eindhoven!

De eerste SUCCEED-locatie van Nederland is gevestigd in het voormalig Stadskantoor van Eindhoven. Deze toplocatie ligt middenin de Eindhovense Binnenstad en is goed bereikbaar per trein, auto en fiets. Bovendien kun je voordelig parkeren bij Parking Stadskantoor.

Wil je tussendoor je kantooromgeving omwisselen voor iets anders, dan kan dat: maak een heerlijke wandeling in het Anne Frank Plantsoen, loop in enkele minuten de stad in voor een boodschap of lunch buiten de deur in een van de vele lunchtentjes.

LIGGING
Het centrum van Eindhoven wordt goed ontsloten door diverse toegangswegen vanaf de rondweg. Het Centraal Station Eindhoven ligt op loopafstand van SUCCEED.
Eindhoven Airport is zowel met de auto als via de HOV-lijn binnen een kwartier bereikbaar.

Het stadsdeel waar SUCCEED te vinden is kenmerkt zich door een uitgebreid aanbod aan winkel-, horeca- en openbare voorzieningen.

In de directe omgeving zijn onder andere gelegen; Swapfiets Eindhoven, Hogeschool Tio, Stichting Woonbedrijf en de gemeente Eindhoven.

OPPERVLAKTE
Ca. 3.600 m² in totaal – verdeeld over 5 bouwlagen – vanaf ca. 250 m².

PARKEREN
260 parkeerplaatsen beschikbaar bij Parking Stadskantoor.

OPLEVERINGSNIVEAU
• liftinstallatie;
• systeemplafonds;
• verlichting middels TL-inbouwarmaturen;
• te openen ramen middels draai-/kiepsysteem;
• kunststof kozijnen voorzien van dubbele beglazing;
• wand kabelgoten voorzien van data en elektra;
• vloerstoffering;
• huidige kamerindeling middels glaswanden en systeemwanden;
• alarminstallatie;
• brandmeldinstallatie;
• brandblusvoorzieningen;
• gescheiden dames- en heren toiletgroep met voorportaal voorzien van fonteintje;
• pantry;
• verwarming middels CV-installatie met radiatoren en thermostaatkranen.

VOORZIENINGEN
• 24/7 toegang;
• high speed wifi;
• centraal hart met horeca op de begane grond;
• fietsenstalling;
• receptie;
• post & pakketservice;
• print & scan faciliteiten;
• huismeester;
• vergaderruimtes.

AANVAARDING
Per direct.

ENERGIELABEL
Energielabel: A
Einddatum: 11-05-2030
Index: EI 1,07

BESTEMMINGSPLAN
Het bestemmingsplan is op te vragen via de website ruimteplannen.nl

BOUWJAAR / RENOVATIE
1985/2020.

AANVANGHUURPRIJS
€ 135,00 - € 175,00 per m² per jaar te vermeerderen met de geldende BTW, exclusief servicekosten en concept-gebonden kosten.

AANVANGSHUURPRIJS PARKEERPLAATSEN
Vanaf € 1.500,00 per parkeerplaats per jaar te vermeerderen met de geldende BTW. Het tarief is afhankelijk van de abonnementsvorm.

VOORSCHOT SERVICEKOSTEN
€35,00 per m² per jaar te vermeerderen met de geldende BTW. (exclusief conceptgebonden kosten).

HUURTERMIJN
Nader overeen te komen.

VERLENGINGSTERMIJN
Nader overeen te komen.

OPZEGTERMIJN
Twaalf maanden voorafgaande aan de expiratiedatum.

HUURINDEXERING
Jaarlijks, één jaar na huuringangsdatum, op basis van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex
CPI-alle huishoudens (2015=100), dan wel meest recente tijdsbasis, gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de statistiek (CBS).

ZEKERHEIDSSTELLING
Bankgarantie of waarborgsom ter grootte van drie maanden huur inclusief servicekosten en B.T.W.

HUURBETALING
Per kwartaal vooruit te voldoen middels automatische incasso.

B.T.W.
Indien huurder niet aan het “90%-criterium”(aandeel belaste prestaties) voldoet, zal er van rechtswege sprake zijn van
omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Als dan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting,
zodanig verhoogd, dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel wordt gecompenseerd.

HUURCONTRACT
R.O.Z.-model, huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW met de benodigde aanvullingen.

DISCLAMER
Deze brochure is door ons kantoor met de meeste zorg samengesteld aan de hand van de door de eigenaar aan ons ter hand gestelde gegevens en tekeningen. Derhalve kunnen wij geen garanties verstrekken, noch kunnen wij op enigerlei wijze eventuele aansprakelijkheid voor deze gegevens aanvaarden.

Kenmerken

Overdracht

Huurprijs
Huurprijs op aanvraag
Servicekosten
€ 35 per vierkante meter per jaar (21% BTW van toepassing)
Aangeboden sinds
6+ maanden
Status
Beschikbaar
Aanvaarding
Per direct beschikbaar

Bouw

Hoofdfunctie
Kantoor
Soort bouw
Bestaande bouw
Bouwjaar
1995

Oppervlakten

Oppervlakte
11.000 m² (in units vanaf 250 m²)

Indeling

Aantal bouwlagen
4 bouwlagen
Voorzieningen
Inbouwarmaturen, liften, te openen ramen, kabelgoten, systeemplafond, toilet, pantry, verwarming en kamerindeling

Energie

Energielabel
A 1,20

Omgeving

Ligging
Stadscentrum/dorpskern

Parkeergelegenheid

Parkeerplaatsen
260 overdekte parkeerplaatsen
Parkeerkosten
Vanaf € 1.500,- per parkeerplaats per jaar (21% BTW van toepassing)

Kaart

Kaart laden...

Kadastrale grens Bebouwing

Reistijd

Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.